Servicedeskmedewerker (Skilled)

Help jij graag gebruikers om probleemloos te werken en los je graag incidenten op? Heb je al ervaring op een servicedesk, ben je flexibel, communicatief vaardig en kan je ook uit de voeten op een Skilled Servicedesk? Dan kom ik graag met je in contact!

Functiebeschrijving

Je bent het eerste aanspreekpunt voor gebruikers bij vragen over hun werkplek, applicaties, telefonie, incidenten en serviceverzoeken. Jij zorgt dat problemen, storingen en andere incidenten zo snel mogelijk zijn opgelost. Je coördineert, registreert en classificeert meldingen en kijkt altijd of je zelf voor een oplossing kunt zorgen. Je houdt gebruikers op de hoogte zodat ze weten waar ze aan toe zijn en wanneer ze weer verder kunnen met hun werk. Je rouleert met je collega's op verschillende disciplines (frontoffice, backoffice en werkplekbeheer).

Functie-inhoud:

  • 1e en 2e lijns ondersteuning voor gebruikers.
  • Gebruikers ondersteunen op hun werkplek en in staat zijn om het scherm op afstand over te nemen.
  • Vastleggen van meldingen en waar mogelijk deze meldingen zelf af te handelen.
  • Verantwoordelijk voor het bewaken, voortgang en afhandelen van de meldingen.
  • Je wordt betrokken bij projectgroepen ten behoeve van interne verbeteringen en innovatie.

Functie-eisen
  • Afgeronde opleiding (IT gerelateerd) op minimaal MBO 4 niveau
  • Je hebt een dienstverlenende en klantgerichte instelling
  • Brede algemene ICT kennis
  • Communicatief vaardig
  • Proactief
Arbeidsvoorwaarden

Het gaat hier om een projectopdracht voor ten minste drie maanden met optie tot verlenging. Onze opdrachtgever kenmerkt zich door een positieve dynamiek en een prettig en professioneel werkklimaat.


Leeuwarden
Inzetduur: Bepaalde tijd Leeuwarden